zaterdag 23 januari 2016

Zwijmelen op Zaterdag

Ik heb het zooooooo koud, mijn voeten zijn als ijsklompjes, en ik heb toch echt warme sloffen en sokken aan.  En ondanks de rode konen ril ik all over. Gister avond begon het hoesten. En is nog niet over. Kachel flink opgeschroefd maar ook een raampje op een klein kiertje voor de frisse lucht. Ik ben moe, alle vermoeidheid van donderdag is over me heen gevallen. Ik ben dan wel mijn bed uit gekomen maar in de stoel heb ik alleen maar geslapen. Net als op de wc, en aan het aanrecht. Zou ik een griepje hebben opgelopen?
Ik hoop het toch niet zeg.

Goed een liedje
ik ga voor de Guilty Pleasure. Gewoon , omdat het vrolijk is.
Ik zie de meiden van de tweede klas nog staan bij de noodgebouwtjes op de trap. Eén van de liedjes van Spargo was net uitgekomen en die waren ze aan het zingen met zijn allen. Ik weet even niet meer welke het was, ze waren namelijk nogal een hitkanon in die jaren en poepten de ene na de andere single er uit.
Daarom dus een rijtje van mogelijke kandidaten :)
*´¨)
 ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★Fijn weekend*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸

20 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke muziekkeus vandaag. Ondanks het late uur hebben Mara en ik nog even gedanst met elkaar. Vooral You and Me doet ons terugdenken aan onze jonge jaren met zoons van 7 en 3 jaar oud. Van harte beterschap met je griep. Het constant koud voelen is niet prettig. Sterkte. Lieve groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dankje, ik heb twee dagen voor jaffa gelegen in bed, alleen maar geslapen. Nu is Zoon ziek......en ik wat wiebelig.
      Gelukkig schijnt de zon inmiddel :)
      xxx

      Verwijderen
  2. Dank voor deze heerlijke swingers. Beterschap en heel veel warmte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jaaaaaa... Spargo!! Vond die combo van dat kleine vrouwtje en die heerlijke lange vent zo leuk. En hem ook zo leuk hahaha...
    Misschien iets pittigs eten om het lekker warm te krijgen. Als je van pittig eten houdt natuurlijk.
    De zon schijnt hier en ik stuur wat stralen naar jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een kruik gemaakt en ben twee dagen knock-out geweest :)
      Nu bijkomen, echt alles is in de war....
      Dat van de zon is gelukt hoor, hij kwam vanmiddag eindelijk door. THANKS ;)

      Verwijderen
  4. Leuke nummers .... toentertijd vond ik ze al leuk en nu nog steeds.

    Hopelijk schijnt de zon bij jou net zo hartverwarmend als hier.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu wel ja,sinds vanmiddag. Mocht even duren, maar aan de andere kant, ik laag toch in bed te slapen.
      xxx

      Verwijderen
  5. Heb even teruggelezen. Hoe is het nu met je na die valpartij op het station? Me dunkt dat je stijf moet staan van de spierpijn. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou wat je zegt, zere hand, zere schouder, zere heup. Gelukkig is het meeste wel over, behalve de heup, die is nog gevoelig.

      Verwijderen
  6. Het leest als griep. Echt iets wat je er nu niet bij kunt gebruiken. Beterschap meisje.. (en lekkere muziek heb je gekozen… Guilty of niet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begin weer wat op te krabbelen, maar mijn hele ritme is in de war. Vreselijk....en nu is Zoon ook nog ziek :(

      Ik wou wat vrolijks en dat is gelukt :D

      Verwijderen
  7. Hè heerlijk kan hier die vrolijke keuze goed gebruiken na deze sombere dag. We zouden vanmiddag zon krijgen.Nee niks zon.

    Groetjes en veel beterschap

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maandag nu, en nu hebben wij pas eens een keer de zon. Het was mist en mist en mist. Niks gemist dus toen ik in bed lag!
      x

      Verwijderen
  8. Oh jeetje, ben je geveld.. Ik begin verkouden te worden en alles doet me zeer, dus misschien lig ik morgen ook wel in bed pffff.
    Beterschap en je muziekkeuze is superleuk!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ik hoop het niet voor je, Zoon ligt nu geveld, en die is veel zieker dan ik was(geeft er ook niet zo makkelijk aan toe)
      xxx

      Verwijderen
  9. Spargo is leuk, alhoewel ik de muziek nu meer waardeer dan de tijd waarin de liedjes uitkwamen.
    Ik hoop niet dat de griep doorzet!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb twee dagen geslapen, echt helemaal knock-out, en toen was ik door het ergste heen.
      Maar dan moet ik niet onverwachts weer iets moeten hoor. Het is de overprikkeling die me nekt :(
      xxx

      Verwijderen
  10. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Naam: __ Hendi Zikri Didi
    Plaats: _________________ Melacca, Maleisië
    banen: _ Ondernemers
    Elke kennisgeving: ____ hendidi01@gmail.com

    Hallo allemaal, wees alsjeblieft voorzichtig met het krijgen van een lening hier, ik heb veel nep-leners op internet, ik ben bedrogen, ik gaf het bijna op, totdat ik een vriend ontmoette die net een lening had aangevraagd en hij kreeg een lening zonder druk, dus stelde hij me voor om AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM te legitimeren, heb ik 1,3 miljoen dollar aangevraagd. Ik heb mijn lening minder dan 2 uur slechts 1% zonder onderpand. Ik ben erg blij dat ik ben gered van het krijgen van een slechte schuld. dus ik adviseer iedereen hier een lening nodig te hebben om contact op te nemen met AASIMAHA en ik garandeer dat u uw lening krijgt.

    Applicatie / Contact Center

    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen