zondag 27 april 2014

Zondag Zohondag....

Ik voel me niet joepie. Mijn neus doet zeer en mijn keel doet zeer en ik nies en hoest en snif wat af. Ik kan amper door mijn neus ademen. Heb al een heel pakje zakdoekjes volgesnoten en mijn hoofd....mijn hoofd....haaaaaatsjoeeeeee
Hier heb ik helemaal geen zin in. Ik had wilde plannen voor vandaag. Ik wou naar buiten en naar de stad en in de tuin en nu hang ik als een natte dweil in bed.
Zou het helpen als ik nog een tukje doe? Het is immers nog vroeg (half 8) Misschien dat het lijf daar wat van opknapt? Dan kan ik in ieder geval iets doen? Hier word ik ook onrustig van. Iebelig....ik wil wat doen. Actief zijn. Als mijn lijf maar mee wou doen! Uche uche hatsjieeeee. Snif....
Oké
Dat doet de das om....ik ga nog even slapen. Fijne Zondag
Peejes: ik werd wakker met dit lied in mijn hoofd...daarom dus :D

2 opmerkingen:

  1. Er zijn mindere nummers om in je hoofd te hebben, beterschao!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn nu twee dagen verder. Gaat het weer een beetje of behoor jij tot de slachtoffers van 'de milde griep-epidemie'?

    BeantwoordenVerwijderen