vrijdag 11 april 2014

Dag 1

Ik volg een online course (klinkt dat mooi hè? )
"Give your dreams wings"
Ik krijg elke dag een mail met daarin een link naar een video en een aantal vragen om uit te werken in mijn journal (klinkt ook al zo mooi) Vandaag ben ik met de eerste begonnen. Nadat ik de tweede mail in mijn mailbox ontdekte. Het was de afgelopen dagen zo'n gekkenhuis hier met onze actrice in de dop, dat ik er faliekant overheen gelezen had. Nou ja, ik had er toch geen tijd voor. Ik heb wel geschilderd tussendoor. Dat kon nog net. Hoef je ook niet bij na te denken. Liever niet zelfs! Beter is het om totaal in het nu te zijn en als het ware één te worden met de kwast. Heel rustgevend is dat.

Helemaal nu blijkt dat dochter met haar collega's wel 3 keer in de krant stond. Ze is helemaal in haar nopjes. Raakt er niet over uitgepraat. Het was een groot succes. Zo groot dat er op de tweede avond mensen naar huis zijn gestuurd, omdat de zaal vol zat. A WOP BABA LUBA! A WOP BAM BOOM!!!
http://youtu.be/0pyA6jAM3_I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten