vrijdag 21 maart 2014

Wijdag

Tjah En dan hang je hier, helemaal alleen te zijn, op de wij-dag. Mij-dag is beter gekozen. Maar vrij-dag is het. Ik ben lui. Zo ontzettend lui. En na eerst een paar uur me ertegen verzet te hebben, heb ik maar toegegeven. Ik heb mezelf toestemming gegeven om heerlijk uitgebreid LUI te zijn! En dat lucht enorm op. Dat ik lui mag zijn van mezelf bedoel ik dan. Dat ik het "ik moet nog zoveel doen vandaag" maar even heb losgelaten. Morgen maar weer. Of overmorgen of de dag erna. Het enige wat echt moest heb ik gedaan....de rest doe ik later.
Geen idee wanneer later is. Kan straks wel zijn. Ja dat kan best. Of ik doe iedere keer een beetje. Raap wat op. Veeg wat weg. Vouw wat op. Poets wat schoon. En verder luier ik hier wat rond.
Lekker hoor. Zo relaxed!
Laat het buiten maar miezeren. Ik zit hier goed.
Fijne dag allemaal xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten