donderdag 6 maart 2014

Respect


Sweetheart by Bibje  op www.Bib-art.nl
Ik ben begonnen, en ik kan twee hele leuke zeer korte deuntjes spelen. Niet met twee handen tegelijk hoor, dat vergt wat(veel) meer oefening. Man wat is dat lastig zeg. Diep respect voor iedereen die dat kan. Echt!!!!
Ik ben heel stoer begonnen. Tutorialletje erbij. Je ziet het dat meiske doen op Youtube...gewoon zo eventjes. Nou dat ziet er dan helemaal niet moeilijk uit toch? Dat moet te doen zijn hahahah
Kwam ik daar even op de koffie.
Dat wordt flink zweten, oefenen, pingelen en genieten van elk klein beetje succes.
Maar O wat is dat leuk zeg
Misschien ga ik ooit(je weet maar nooit) ook heel stiekum wel een beetje zingen erbij. Als ik de handen uit de war heb en het spel automatisch gaat. Je weet maar nooit. Ik val van de ene verassing in de andere als het over mezelf gaat.
Ik ga geen voorspellingen doen hoor, ik weet helemaal niet hoe getalenteerd ik ben haha maar ooit kan ik een liedje spelen. Dat beloof ik mezelf. Het is zo genieten....
En als ik dan helemaal wild wil ga ik ook nog eens leren gitaar te spelen.
Ofzo...
Dag lieve by Bibje op www.Bib-art.nl

In ieder geval ga ik vandaag nog een stukje oefenen, en opruimen. (komt ook geen eindje aan ) En aankleden, want ik zit nog in mijn pyama. Geen zin om gelijk in de kleren te schieten. was ook geen tijd voor, wat zeg ik, niets was klaar en alles moest nog dus druk druk druk op de vroege morgen. helaas ook geen zonnetje bij het opstaan. Beetje druilerig zag het....gelukkig begint het nu op te klaren. Ik hoop op de middagzon. Net als gisteren. kan ik weer lekker buiten zitten, hangen, liggen, springen, al is het dan met veel kleren aan. Het geeft toch dat heerlijke lentegevoel. Het is lente, het is lente, en dat geeft de lente kriebels in mijn buik.....(PLOP)
Hebben jullie dat nou ook?
Die onbedwingbare drang om gek te willen doen?
Ik wel hoor. Hoe ouder hoe gekker zei mijn moeder wel eens, nou hier geld dat zeker weten hahaha
Ik ga  een kopje thee zetten. Even normaal doen ;)
Fijne dag allemaal, enjoy!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten