zondag 2 februari 2014

zondag

De vrolijke hartjes van Bibje




Tis alweer laat, de zaterdag alweer bijna voorbij.
En heb ik nog iets gedaan wat me weer in de flow bracht?
Nou nee dus, niet echt. Het wou gewoon niet, echt helemaal niet. Ondanks het waterige zonnetje en de rust(dochter was op de manege de hele middag)
Ik ben ook wat benauwderig, en de exceem jeukt ook zo. Tis het gewoon niet dit keer.
Ik ben nog wel even gaan zitten voor de hartjes en ik heb ze geschilderd, dat wel. Maar ik kreeg er niet dat roesgevoel bij. Alles is een beetje vlak.
Alhoewel je dat niet zou zeggen als je naar de hartjes kijkt want ze zijn fleuriger dan fleurig!
Echte Bibje's!
Lente en zomer straalt er vanaf.
Ik ben eens even lekker los gegaan met de kleuren.
Dat had ik wel even heel erg hard nodig.
Ik weet niet zo goed wat ik nu op dit moment van het resultaat moet denken hoor. daar is het nog te vroeg voor. Bovendien zit de lak er nog niet op. Ze zijn nog wat dof dus.
Morgen misschien verder......Zoon komt morgen ook weer thuis.
Dan is het weer gedaan met de rust.
Want dochter is dit nummer van Taylor Swift aan het oefenen, en ik denk zomaar dat hij dat niet erg gaat waarderen na alle rust die hij de afgelopen week bij zijn vader heeft genoten. :(
Tijd om te gaan slapen.


4 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet lukte met je hartjes...Maar het komt vast wel weer!
    Lekker nummer hoor! Ben benieuwd naar de versie van Dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zolang je in deze flow zit, zeker geen exemplaar als Guusje nemen. Kost je af en toe meer energie dan je hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles goed in huize Bibje. Heb je logjes gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig aangezicht, zo al die kleurtjes bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen