dinsdag 11 februari 2014

Bugs.....

We worden nu al een paar dagen wakker terwijl het al echt licht begint te worden. Dat de eerste lichtstraal door het gordijn piept. De vogels al zijn begonnen met hun ochtendlied. Terwijl het voor mijn gevoel nog zo ontzettend vroeg is. Ik nog helemaal niet klaar ben voor de dag. Nog helemaal niet wil.






Zie je die leegte er tussen?
Het schijnt dat ik gepubliceerd heb. Dat wat ik boven geschreven heb. Maar ik weet van niks hoor.
Ik weet wel dat ik een hele blog geschreven had, een hele blog, maar dat is dus allemaal weg!!!!!!
Waaaaaahhhhh
Nergens meer te vinden. Vreselijk!!!!!
Moet ik helemaal opnieuw beginnen.
Wat is dat nou?
Zoon liep gisteren ook al zo te piepen dat de pc het niet deed zoals het het moest doen.
Nou zie ik het zelf ook. Hij doet gewoon zijn eigen ding. Start zomaar programmaaaatjes op die ook nog eens niet uit willen. Zomaar.
Gaat lekker weer allemaal.
Natuurlijk wil Zoon dan niet geloven dat er weer een virusje/bug rondhangt in dit ding en dat dat ws komt door die geweldige spelpagina's die hij aanklikt en dan achteloos alle pop-ups wegklikt zonder even te kijken wat daar nou gezegd wordt. Zo heeft hij al heel wat virussen binnengehaald. Aanklikken is niet altijd wegklikken nee.....
Op dit moment moet de pc dus opgeschoond worden, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik moet me voor bereiden op een behandeling die ik ga geven. En ik moet nog in de kleren. Over een uurtje moet ik spik en span zijn...en de ruimte ook.
Nou haal ik dat wel hoor, maar ja, dat gehaast daar heb ik zo'n hekel aan.
En toen ging het weer mis en was ik weer een heel stuk tekst kwijt. Adem in Adem uit..... Ik doe maar even een relaxmuziekje. Morgen hoop ik dat de pc weer draait.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat blogger of is het toch je laptop niet mee wil werken zeg. Hier had puberdame ook een handje van om maar van alles aan te klikken. Daarmee renden de virusjes en Trojaanse paardjes dan ook met het zelfde enthousiasme de laptop binnen ... aaarrrggghhh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat het was was het maar het zegt wel genoeg dat de scan wel 21 uur duurde denk ik zomaar.....pffff Zoon in de bocht met al die zooi. Van het weekend maar even een schoonmaakactie doen :)
    Als het goed iiiiisssss doetiehetweer :D

    BeantwoordenVerwijderen