maandag 10 februari 2014

Kommer En Kwel












Eindelijk windstil. Het ziet grauw, het ziet somber, maar het is windstil. Het enige wat ik nu hoor is de commentator op tv bij de afdaling. Ik weet niet eens waarom ik het kijk. Of eigenlijk zelfs dat niet. Ik luister tv nu op dit moment. Aangezien ik geen radio meer bezit staat dat ding voor de muziek ook aan. Over verspilling gesproken zeg. Nou ja... Grauw dus. Ik hang op de bank. Onrustige nacht gehad. Achterna gezeten in mijn dromen. Hard gerend heb ik. Ik had mijn hart in mijn keel van de schrik toen ik walker werd. Ik wordt zo niet bepaald uitgerust wakker nee. Veel zin in deze week heb ik toch al niet. Ik snak naar een week zonder afspraken. Zonder verplichtingen. Zonder moeten. Gaat de exceem misschien ook een keer weg, want ik wordt gek van de jeuk!
Afijn

Had ik een paar posts niet gezegd dat ik blij opgewekt vrolijk of in iedergeval optimistisch zou schrijven? Schrijf ik toch weer kommer en kwel...jekkiedrekkie zeg. Positief dus. Nou ik wil eigenlijk gewoon genieten van niks doen. Beetje wandelen. Beetje schilderen. Wisten jullie al dat ik door grote dochter van Zus gevraagd ben om les te geven? En ex-schoonmoe behandelen voor haar hoofdpijn? Nieuwe kansen en ervaringen liggen om de hoek. Het begin weer wat te borrelen in mijn hart. En dat allemaal , omdat ik me ineens herinner wat er op me ligt te wachten aan leuks en interessants. Goh.....:D Ik ga zo maar eens wat actiever worden. Mijn toekomst wacht op me!

4 opmerkingen: