zaterdag 23 november 2013

Zwijmelen op Zaterdag

Nog 48 minuten, dan is het weer zaterdag, eindelijk uitslaapdag. Maar geen niet-problemen-dag.
Wat een week, wat een ongelooflijke snert week zeg.
Van grote overwinningen van Zoon tot aan slechter dan slecht nieuws. Waardoor hier in huis de spanning ineens weer te snijden was. Jeeeeee
Ik ben vet pissed.
Dat is goed!
Het maakt de leeuwin weer in mij wakker.
En ik bruuuuu-u-u-u-u-uul, bruuuu-u-u-u-u-uul

Toch ga ik niet kicking en screaming het weekend in,
geen zin in.
Ik ga met ABBA het weekend in. Gewoon, omdat ik daar zin in heb.


9 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer heb je uitgezocht Bib, het titelnummer van de LP Arrival. Back to the 70's om precies te zijn 1976. Van die LP hoes met die helicopter. Ik kan het me zo voor de geest halen. Dit nummer was de laatste track van kant B.
    Heb jij de originele LP nog thuis staan?
    Maak er ondanks je zorgen een fijn weekend van. Liefs van ons.
    Salu2 Albert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaha ik heb die lp nog. Gekregen van Sinterklaas in 1976 ;)
      Die bewaar ik voor het nageslacht

      Verwijderen
  2. O, ik kende dit hele nummer niet. Maar ik vind het erg mooi. Beetje Ierse invloeden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt groot gelijk. Bedankt voor je bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor mij onbekend dit nummer ,maar mijn mannetje en ik hebben genoten
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk ABBA blijft een Favoriete band .
    En groot gelijk dat je anders het weekend benaderd.

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig nummer hoor, hoop dat je het 100 keer gedraaid hebt en dat je je minder wild voelt!
    Maak wat van je weekend, je hebt tenslotte vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik zie ook ineens die helicopter weer voor me. Plaatjes uit je jeugd zitten opgeslagen in laatjes, voor als ineens iemand het open trekt. Zéker 30 jaar niet meer aan die hoes gedacht :-)

    Het blijft tobben bij jou. Bah :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi nummer. Ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen