zondag 2 juni 2013

Nachtmuziek

Nacht,
eigenlijk zou ik moeten slapen,
het is al na middernacht. En ik zit rechtop in bed, met een muziekje aan een beetje te surfen, wat te schrijven in mijn Evening Pages en wat muziekjes te uitwisselen via facebook.
Laat is het nu, erg laat.
En stil, eindelijk stil.....geloof ik, ik hoor nog wat gerommel in de kamer naast me,er valt iets uit bed.
Ik heb honger....best wel, lekkere trek. Trek in cake, die ik vanavond gebakken heb. Hij is goed gelukt, eindelijk weer eens een keer. Na een schier aan vieze, vettige, kleffe en zelfs smakeloze cake's eindelijk weer eens een echt Bibje chocoladecake. Het water loopt me al in de mond, zal ik? Zal ik dan toch even naar beneden glippen en daar een heerlijke plak afsnijden???????
Mmmmmmm
Het is wel koud,
en geen pantoffels meer (zwaar versleten)
én het is wel lekker warm in mijn bed, toch wel.
Dochter komt nu uit bed, ze moest even naar het toilet. Even ook een praatje en een kusje en dan weer snel erin. Tis al laat.....en straks, ja straks alweer, gaat de wekker voor de krantjes.
Ik hoop dat de wind dan helemaal weg is (fat chance) en de zon  flink zijn best doet (iets meer kans op)

En toen heb ik toch even een plakje cake gehaald, waar ik nu even heerlijk van geniet.
(¯`❤´¯) ✿.•*¨`*..¸.*❤  Welterusten ❤
´’*.¸.•´♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten