zondag 14 april 2013

Bibje is gesloopt :(

Je maakt ook van alles mee op zo'n wedstrijd voor Twirl meisjes.....van batons die op hoofden neerlanden tijdens het warmdraaien tot meisjes die zo zenuwachtig zijn dat ze spontaan hyperventilatie krijgen en zelfs hete soep over hun hand gieten.....We hebben het allemaal gezien en meegemaakt, wat een emoties ook allemaal. Voor zo'n hypersensitief persoon als ik ben niet echt de meest ideale plek om te zijn, niet bepaald.
En dat allemaal vanaf vanmorgen 6 uur af totdat we weer thuis waren om half 8.....
Het is nu over eenen en ik kan mijn rust niet vinden. Het lukt gewoon niet. Ik zit hier druk in mijn hoofd en hart te wezen en ik ben benauwd van alle haarlak en deo die ik heb ingeademd. Kortom, ik ben gesloopt!

Maar dan nu het goede nieuws
DOCHTER IS WEL MOOI DERDE GEWORDEN OP HAAR ALLEREERSTE WEDSTRIJD!!!!!!!
Jaha....dan zeg je toch niks meer hè?

Dat ik nu een week nodig heb om bij te komen neem ik dan maar even voor lief...nee joh ik mag er zelfs een kleine anderhalve maand over doen om weer helemaal lekker in mijn velletje te komen, want dan is de volgende wedstrijd.
En met dit liedje hoop ik dan nu toch echt in slaap te vallen......welterusten!!!!



1 opmerking: