dinsdag 19 maart 2013

Schilderkriebels dus.....

De dag begon wat rottig,
 Ik had flink gedroomd en dus niet lekker geslapen. Zoon was ook nog eens zeurderig en veeleisend terwijl ik een dagje zou niksen had ik besloten. Dus zat ik hier te mopperen en te boos en geïrriteerd zijn. Schreef een akelig stuk in mijn dagboek, zo'n dip stuk....totdat ik mezelf bij de lurven pakte! Kom op zeg, dat gemekker aldoor, ophouden nu! En zo schreef ik mezelf in de starthouding en ben ik gaan schilderen.
Jaha, ik heb geschilderd!
Ongelooflijk hè, dat zo maar ineens.
Waar kwam dat vandaan?
Geen idee, na al mijn schrijverij was het ws gewoon tijd dat ik de kwast weer ter hand nam. Het mocht wel weer van mijn onderbewuste;)
En zo heb ik dus een oud schilderij overgeschilderd. Eentje die ik al een keer eerder had verbeterd en die ik nog steeds in huis had en niet leuk meer vond. Nu is hij heel anders geworden en jaaaaaa ik ben vet tevreden!

tada......by Bibje :)











Hij is nog niet helemaal af, ik moest dochter halen en toen was de flow verdwenen. Maar wat maakt het uit, zie hier het resultaat......
En??????

Ga ik nu zorgen dat ik weer warm word, want op de een of andere manier ben ik weer koud en grillig en niet echt joepie :(
Kurt Nilsen.


7 opmerkingen: