woensdag 13 februari 2013

celebrity ;)

Dan breng je dochter naar school, loop je weer terug naar je auto en word je zomaar aangesproken door een mamma met twee kleine kindjes.
"Jij bent toch Bibje?"
"Eh....ja." dacht ik....uh is zo....verrast, beetje in de war....
"Ik lees altijd jouw blogjes en ik vind de muziek zo mooi" of iets in die strekking, ik weet het niet meer zo goed, ik was helemaal overrompeld.
Jeeeeeetje, ik wordt herkend.
Dat had ik nou nooit gedacht, zomaar op straat.
Ik heb geloof ik wat gelachen enzo, beetje dom gekeken? En ben helemaal blij weggereden.
Later  nog tegen dochter gezegd, die ook helemaal opgetogen, "Je bent beroemd!"
En toen zag ik het helemaal voor me hè,
ik aangesproken door allerlei moeders die zich in mij herkennen. Beetje dat gevoel van populair zijn ofzo ( iets wat ik vroeger dus he-le-maal niet was hè) Dat is leuk!
Dus , dankjewel mamma die ik tegenkwam,
ik voelde me helemaal opgekikkerd, ondanks mijn ziek zijn!!!!!




Ik kwam deze toevallig vandaag pas tegen, toen ik een liedje van The Civil Wars zocht om op dit logje te zetten. Daarom als toegift, want het ging eigenlijk om dit liedje.....zoooo moooi..........



Vertel ik vanavond hoe de eerste indruk van het projecthuis was, waar Zoon zijn plekje krijgt zolang hij nog niet naar vader kan. (school daar wil liever wachten tot na de grote vakantie)

♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿Fijne dag!”*°•.•.¸ღ¸✿

5 opmerkingen:

  1. Dus je bent een bekendheid geworden haha.Maar voel je je nu niet beperkt in je schrijven ?? Ik moet eerlijk zegen dat ik het zelf niet prettig zou vinden.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh graag gedaan :-) en als je het idee hebt dat ik je beperk, eerlijk zeggen, kom ik gewoon nooit meer bij je blog gluren ( heb het btw verder met niemand gedeeld hoor :-),k ben geen verrader )maar niks tegen jouzelve zeggen, terwijl ik je in blogland en irl, toch zo nu en dan tegenkom vond ik ook al een tijdje , wat ehmm raar voelen :-)
    Dus ik dacht ik groet je even een keertje als ik je alleen tref, en zeg dat ik je muziekjes altijd zo mooi gekozen vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kwam je Sillie tegen? Oh da's dus echt leuk! Een dorps-celebrity in blogland, doe nog maar een muziekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat leuk zeg, zo'n ontmoeting... daar word je toch ook blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ! En ook leuk dat je daarna ging dromen... :)

    BeantwoordenVerwijderen