vrijdag 25 januari 2013

Zonnetje Jeeeeyyy

Is het u al opgevallen hoe vaak ik het woord ineens gisteren gebruikt heb in mijn post? Het viel mij net op toen ik het terug las. Jeetje zeg, dat ik dat niet eerder gezien had.
Het moet wel erg met me gesteld zijn dat ik dat(ook weer iets wat ik nu al twee keer gebruik) niet eerder zie dan de dag er na. Ik lees mijn post altijd tig keer na. Nou ja, is ook niet zo gek, ik ben nml zooooo moe. Gisteren had ik even het gevoel dat ik ziek zou worden, maar vanmorgen, weliswaar nog bekaf, voelde ik me niet ziek. Alleen maar erg moe. De rollercoaster dendert ook maar door........
wanneer dat nu eens ophoud?


Ik kan ook zo snakken naar iets voor mezelf,
een uitdaging die niets met de een of het andere kind te maken heeft. Maar helemaal alleen voor mezelf is. Een studie of cursus. Gewoon , om het gevoel te hebben dat ik er ook nog toe doe. Ik ben al een hele tijd aan het rondkijken, maar kan geen keuze maken. Bovendien is de rust nog niet neergedaald hier. Dan is het maar de vraag of het gaat lukken natuurlijk.
 
In ieder geval wordt dit een prachtige dag....hoe ik dat weet? Nouhou, toen ik dochter vanmorgen naar school reed zagen we de zon opkomen boven de mistige bollenvelden en dat beloofde zoveel goeds. Dan maakt het niet meer uit hoe moe ik ben, zoveel schoonheid doet me dat in één klap vergeten. Dochter heeft aan de lopende band foto's geknipt in de auto met haar foon. Dusssss ik ga zo lekker eerst zonstaren en dan was ophangen en dan weet-ik-nieten. Fijne dag allemaal!                                                                                                                                                      (¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.
 

8 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijk he. "s avonds is het ook al veel langer licht,nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees her en der in Blogland over vermoeidheid en langzaam aan doen. Niet vechten ertegen hoor, probeer maar te accepteren. Er komen voor jou ook betere tijden, zéker weten!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke ik ga nu mezelf volledig overgeven aan de vermoeidheid....snel naar bed dus, tis alweer vreselijk laat :(

      Verwijderen
  3. Jij snakt naar doen. Zou een poosje alleen maar zijn je misschien goed doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou best nog wel eens het beste zijn wat ik kan doen ja. Is wel lekker rustig, dat wel ;)

      Verwijderen
  4. Het viel mij ineens ook op. En ineens vind ik het heel leuk. Je maakt ook weer leuke dingen, zie ik ineens..Oeps sorry, ik word ineens flauw.. :-)
    Viel best mee allemaal hoor, maar ik loop een paar dagen achter...

    BeantwoordenVerwijderen