maandag 10 december 2012

Zacht dagje



cake in de oven.....


Vreselijke nacht gehad, het stormde niet alleen buiten maar zeker ook binnen in mij. Ik heb gewoeld en gebatteld, echt ik ben bekaf. Alle spieren staan op strak en ik ben benauwd. Voor het eerst sinds tijden spelen mijn longen weer op. Ik weet wel waar dat aan ligt hoor.

Gisteren was gewoon een snert dag,
Storm,
heftige storm,
geen zin in storm,
was ik eindelijk eens alleen beneden, had ik last van het gewoei rond het huis. Het was een rot dag....
Echt een ROT dag.
Iedereen had last van de naderende storm. Boze jantje, hypermeisje en verongelijkt vriendinnetje.
Nou ja, U ziet het plaatje wel voor u denk?

En nu zit ik op de blaren,
dit gaat dus een zacht dagje worden.
De cake staat al in de oven en de stoel staat voor de verwarming. Ik ga lekker geen kleren aan doen en ik doe niks in huis. Vandaag ga ik uitrusten!

(¯`v´¯) ♥
  `*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

2 opmerkingen:

  1. Hier waren ze ook heel druk. Maar heel veel wind was er niet, niet echt storm tenminste...
    Sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh jeetje dat klinkt niet best!Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen