woensdag 12 december 2012

.¸¸.•´¯`•♥ Kijknou ♥•´¯`•.¸¸.

proefdrukjes Bib-stamp








Kijk nou, ik heb er al drie gemaakt. Zo leuk om te doen en ook zo'n leuk resultaat. Drie proefdrukjes nu, want er moet nog wel het een en ander aan bijgeschaafd worden. Maar wat zijn ze leuk geworden zeg. Ja ik vind ze leuk, schattig, poepig, Bibje waardig. Een "BibJeStempel" dus!
Ik heb mezelf beloofd om elke dag een klein stempeltje te maken. De komende dagen heb ik nog zat ideetjes, ik kan nog wel even vooruit. Ik heb ook nog zat gummen klaar liggen, nog minstens voor een week of 2! Dus dat kan me ook niet tegenhouden.
Maar het mooiste van alles is dat het me bijna geen moeite kost. Ik guts een stempeltje tussen de bedrijven door.
Ongelooflijk zeg, dat ik dat kan.
Dat ik dat niet eerder ontdekt heb.
Mijn atelier ligt op mijn schoot bij wijze van spreken. Ik leg hem ook zo eventjes opzij! Om dan later weer verder te gaan, zonder dat ik helemaal uit de flow ben , zoals dat wel het geval is als ik schilder of schrijf.  De ontwerpjes liggen hier voor het oprapen. Perfect dus voor mij op dit moment.

Moeiteloos, dat is het woord wat hier het beste bij past.
En dat is nu het mooiste cadeau wat ik dit jaar heb mogen ontvangen,
mijn wolkje geluk is aangekomen :)

(¯`v´¯) ♥
.`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige optimistische blog! Heerlijk voor je zeg! Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. En ga vooral lekker zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ! Ik lees al een tijdje mee en heb nu besloten om even te reageren. Wat een leuke kaartjes zeg. Ook je andere kaartes vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen