maandag 22 oktober 2012

Schilderkriebels





 
Ineens was het dan zover gisteren, ik kreeg de schilderkriebels. Zo heftig dat ik de kwast wel ter hand moest nemen. Ik heb een oud doekje van dochter gebruikt om de kriebels op uit te leven, en dit is het resultaat.......

Zwaar geïnspireerd door de impressionisten, dat is natuurlijk wel te zien. Geen kwast heb ik aangeraakt, alleen sponsjes en de tuutjes van de verfpotten. Ja voor een eerste keertje weer, ben ik best wel tevreden. Dat smaakt zelfs naar meer, dus  ga ik op zoek naar doeken in huis om verder te experimenteren. Ik blijf het bij de kleurige werken houden, ik kan het niet helpen hoor. Steeds als ik ingetogen wil werken krijg ik de onbedwingbare drang om kleur, veel kleur te gaan gebruiken. Maakt niet uit wat voor jaargetijde het is, de lente en zomer spatten nog steeds van mijn doeken af. Hoe ik me ook voel, het blijft een vrolijke boel zal ik maar zeggen. En gelukkig maar.


(¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie sfeer heb je getroffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind juist je kleurgebruik zo mooi, ik vind het heerlijk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen