vrijdag 5 oktober 2012

mooier dan de prachtigste bloem♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿



Het waait hard, alweer, en ik baal van het weekend dat komen gaat. Twee krantenwijken, scouting, paardrijden, boodschappen en een logeetje. En alles wat ik wil is rust en stilte en uitslapen, jaaaaaaa vooral uitslapen. Mijn gedachten vliegen alle kanten uit nu, van boosheid naar irritatie en balen, ooo ik baal zo........en daar gaat mijn humeur, op de vleugels van de wind......wat is dat toch, ik laat me weer meevoeren door mijn gedachtes, neeee niet doen, laat los, kijk ernaar.
Dat is lekker makkelijk Bibje, je hebt lekker praten, denk ik nu. Tja wat kan ik nu doen, mezelf helemaal depri denken of even stil gaan staan?

 He, ineens gaat de storm liggen in mijn hoofd. En om mij heen hangt nu een stilte, eindelijk.  Ik ben er weer, in dat punt van vrede en evenwicht. Het maakt niet uit wat ik denk, het doet er niet toe. Ik ben aangekomen. En elke keer opnieuw zal ik dat doen. Elke keer opnieuw zal ik teruggaan naar die stille plek in mijn hoofd , hart, ziel, God...
Voor eeuwig
is altijd dat ene moment
dat stipje
dat punt
voor eeuwig
ben ik alles
en iedereen
ben ik het gras, de bomen, de wind, het water
vloei ik met alles samen
besta ik volledig
in dat moment ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿ ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿ ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿

 En dan zegt zoon precies op dat moment "jij bent mooier dan de prachtigste bloem, mam" , mijn weekend gaat wel lukken denk ik zomaar :)

1 opmerking: