zaterdag 23 juni 2012

✿⁀⋱‿❀ ✿⁀ ✿⁀⋱‿❀ Woensdag✿⁀⋱‿❀ ✿⁀⋱‿❀Wandeling ✿⁀⋱‿❀

♥*¨`*•✿¸¸.•¨¯`• 
Daar staat ie dan, mijn droomhuis op mijn droomplek. Wat een lief plekje niet waar, zo met dat witte hekje. Ik stel me zo voor dat ik dan, als dat huis van mij zou zijn, dat hek opendraai en dan dat pad afloop naar de deur. Wat een belofte, wat een weg mag ik dan op lopen zeg.


En wat zou ik daar aantreffen?Zou ik daar mijn inspiratie volledig hervinden en nooit meer kwijtraken?
Zouden wij daar met zijn drietjes eindelijk ontspannen kunnen,in die grote tuin, waar een zee van ruimte is.
Zou ik daar gelukkig zijn?
Zou ik mijn schildersezel in de tuin zetten, en uren schilderen,of picknicken met de kinderen onder de boom in het gras.
Ik kan me zomaar voorstellen dat zoon de boom voor het huis zou adopteren, er zijn plekje in vinden, erin zitten ,klimmen ,hangen, gewoon heel erg ZIJN. En dat dochter daar huppelend paardje speelt, of zelfs droomt van een eigen pony op het gras. Daar is dan zomaar genoeg ruimte voor, ja zelfs voor die grote moestuin en de kippen.

Mijn droomhuis op mijn droomplek.

Ik blijf dromen♥*¨`*•✿¸¸.•¨¯`•

Geen opmerkingen:

Een reactie posten