vrijdag 6 april 2012

JAAAAA dus


 
Kaartje van Jij is Lief  

  

Gisteren in de super de oude buurtjes van mijn ouders tegengekomen. Zo fijn om die bekende gezichten uit mijn kindertijd weer te zien. Voelde me helemaal blij worden, gewoon zomaar. Maakte een praatje en weet je, ik kan nu gewoon volmondig JA zeggen op de vraag of het goed gaat. Ik ben er zelf verbaasd over. Toen ik het zei dacht ik nog meewarig, dat ik eigenlijk helemaal niets te melden had. En met dat niets bedoel ik dan datgene, wat ik voorheen altijd te melden had. Namelijk alles wat niet goed ging in mijn leven. Dus ging het gesprek over leuke dingen,gezellige dingen, koetjes, kalfjes en andere gezellige praat. Ik werd er blijer en blijer van. De glimlach op mijn gezicht heeft er uren daarna nog gezeten.

Zo simpel is het dus.
Dankjewel.
~

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om "JA" te kunnen zeggen, Bianca, het is je gegund. Fijne Pasen,

    Groetjes Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen