woensdag 27 april 2011

cause I love you so


Maandag avond kwamen zoon en dochterlief thuis na een enerverend weekend bij pappa.Dochter was eerder met pappa en zij had een lief bosje fluitekruid bij zich. Geplukt langs de weg. Zoonlief was nog in geen velden of wegen te bekennen....hij was nog aan het plukken......En toen hij er eenmaal aankwam was hij niet zichtbaar. Zoooooveel fluitekruid had hij meegnomen. Pappa was zwaar geergerd en ik schrok me rot. Waarop zoon zwaar teleurgesteld reageerde, de bos op de grond smeet en huilend schreeuwde dat hij dit uit liefde had gedaan hooor!!!!!!!

Ik heb de berg in drie vazen gestopt, de wortelknollen in de grond gestopt en derest wordt nu gebruikt als groente in de speelkeuken. En zoonlief , die heb ik daarna flink geknuft, ik had wel wat goed te maken.

______________________________________

Last monday afternoon son and daughter came home from a wild visit with dad. Daughter was a bit sooner with dad and she brought a lovely bunch of cow parsley. Son was nowhere to be seen yet...he was still picking flowers.....And when he arrived we could not see him for all the cow parsley he had picked. it was a huge bunch! Dad was very much irritated and I was shocked. Wich severly dissapointed son, het threw the bunch on the ground screaming and crying that he had done this out of love, you know!!!!!!!!!

I have put it in three vases, the tubers in ground and what was left was used in the play-kitchen.Then I hugged and kissed my son....all was wel again.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten