dinsdag 3 augustus 2010

~Wroeten in de tuin~

roos van mijn moeder


hortensia van mijn moeder


het oude petroleum stelletje van mijn ouders


Ik heb gisteren dus niet geschilderd.
In plaats daarvan ben ik eerst in tranen op de trap gaan zitten om alle spanningen eruit te huilen. Ik heb gebeld en gepraat en toen ben ik de tuin in gegaan om mijn hoofd leeg te werken. Ik heb niet veel gedaan hoor, maar ik heb wel met mijn vingers in de aarde gewroet en tegels versleept en voegen gekrabt.
Het lijkt nog op niks, maar ach wat kan het schelen.
Voorlopig ben ik nog wel een hele lange tijd in de tuin bezig.
'T is eigenlijk mannenwerk.
Dat pad aanleggen met die loeizware betonnen tegels van 50 bij 50.
Het uitgraven van dat nieuwe pad,
gras wegsteken,
mierennesten overhoop halen,
en nog veel meer.
Vandaag ga ik verder.
Ik ben nog niet van mijn stress af.
En na al dat gewroet in de tuin ga ik lekker zwemmen met de kids.

Bovenstaande nog wat tuinfoto's.
enjoy.


I did not paint yesterday. instead I have cried my heart out to ease the stress. I called and talked to ex, and afther that I went into the garden to empty my head working with my hands in the earth. I did not do all that much but still...I have done some weeding, draged with the tiles of the pavement. It's not much though, but who cares.
I will be working a long time on the garden.
It's accually men's work.
Building that path with concrete tiles of 50 by 50 cm.
taking away the grass,
the excavation of that new path,
wrecking ants-nest in the process.
Today I will continue,
I am still a bit stressed.
And afther all this prying in the garden I will go swimming with the kids.

Above some garden foto's.
Enjoy!

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten