maandag 9 augustus 2010

~In loving memorie~

17 years of age

19 year old bride

motherhood

~in loving memorie~
__________
______


Herinneringen vangen,
vechten tegen de slaap,
maar ik wil nog herinneringen vangen,
kan ze niet vinden,
niet vangen,
niet in woorden uitdrukken.

Herinneringen vangen,
van toen ik nog klein was,
toen alles nog ongeveer goed was,
toen wij allen nog samen waren,
herinneringen vangen,
van toen.

Zoek ik de melodieen die hoorden bij die herinneringen,
de kleuren en geuren,
de beelden komen langzaam in me op,
worden ze weer weggevaagd door een mist van tranen.

Herinneringen doen nu nog zeer.


________
_______


Capture memories,
I'm fighting the sleep,
but I want to capture memories,
cannot find them,
no catch,
can't express it in words.

Capture memories,
about when I was a little girl,
when everything was sort of okay,
when we were all together,
capture memories,
of time.

I search for the melodies that belonged to the memories,
the colours and scents,
the images come slowly to me,
they are wiped out by a mist of tears.

Memories are still hurting to much........

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten