donderdag 3 juni 2010

~Een driepersoonstent dus !!! ~

Schoolreisje,
of eigenlijk iets wat ervoor moet doorgaan. Kamp eigenlijk meer. Ze is inmiddels bedreven in kamp. Eerst al twee keer met scouting geweest en nu met school. Daar gaat altijd een hoop stress en voorbereiding aan vooraf. Wij ouders worden ook altijd ingeschakeld om te helpen en dit keer moest ik ook meedoen. Ze vertelde me tussen neus en lippen door dat ze aan meester had gezegd dat ik wel wou rijden (!!!!) en ze belde me dinsdag nog even van school op om te vragen hoeveel kinderen er ook alweer in onze tent konden. Onze tent weet je wel...die we nog helemaal niet hadden. Ze klonk ook een beetje onzeker, want deze poets werd me toch maar mooi gebakken. Ik zei, "dat weet ik niet zo goed, hoeveel kinderen hebben er nog geen tent dan?" Drie dus met haar mee. Of we die tent dan wel meteen konden kopen als ze klaar was met school." En weet je maham, dan kunnen we ook in de tuin camperen enzo, dat is toch leuk en dan hebben we meteen een tent."

Ik zag mijn geest al dwalen, tentjes zijn leuk maar best wel aan de prijs,vooral drie persoonstentjes en groter. En een waaibomen tentje is nou niet bepaald een goede koop. Dus wij naar de Bristol, want daar had ze de vorige keer( toen ze sportschoenen moest) een tent gezien "voor maar 20 euro! Ja echt hoor mam. " Het was een leuk tentje hoor...tweepersoons en eigenlijk meer een speeltentje of een heel mooi weer tentje. En ja hoor, de drie persoons was 39,95. "Nou dat vind ik te duur hoor "zei ik dus. "We gaan wel naar de Action" Wij naar de Action en zowaar.....daar was de driepersoonstent met kliksysteem en overtent enzo, helemaal toppie. Voor 27,99 euro. "Kijk",zei ik tegen dochterlief,"Dat is nog eens een mooi prijsje!" Die werd het dus. We waren er helemaal klaar voor.

Bleek vanmorgen op het veldje dat een van de meisjes een wel erg groot luchtbed meegenomen had(gewoon matrasformaat) en ze er dus alledrie niet eens in konden. Die ging dus op zoek naar een andere tent om in te slapen. Nu zitten ze dus met zijn tweeën in die driepersoonstent. Maar gezellig dat het is!
En die tent?
Die gaan we deze zomer veel gebruiken, hoe dan ook.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten