donderdag 17 december 2009

sneeuw?????

Met grote blijdschap en waarschuwingen is het aangekondigd gisteren.
Wij blij,
het gaat sneeuwen!
Ik nog even op de buienradar gekeken en ja hoor...
ook hier(waar zo'n beetje ALLE sneeuw voorbij gaat) zou het om 2200 uur gaan sneeuwen. Eerst nog wel even wat spetters maar dan!!!!!!!!!

Regen dus!
Joepie....
en wedden dat het dorp verderop wel wit is!

--------------------------------------------------------

Dit schreef ik donderdag,
inmiddels zijn we drie dagen verder en heb ik mijn slipbrevet wel gehaald hoor.
WE HEBBEN SNEEUW!!!!
JAAAAAA JOEPIE.........................
EINDELIJK!
Ik weet niet hoelang het nog duurt,
inmiddels regent het warm water en hagelstenen.
Maar OOOOOOO wat hebben we genoten.
Op naar de kerst en nu maar hopen dat deze ook ongeveer wittig gaat worden en anders dat de zon heel erg hard schijnt(vind ik ook niet zo erg hoor)
De kerst band van mijn vader is weer gevonden en het menu wordt driftig bedacht.
We gaan deze kerst vieren,
hoe dan ook,
voor jou pap!
Dan draaien we 8 uur lang jouw band van de jaren '70,
op een van jouw bandrecorders,
eten we jouw favoriete dis, en vieren we jouw leven en geboorte op 26 december!
En dat van ons natuurlijk,
want nu zo twee jaar later(ik tel nog steeds) is de zon weer opgekomen ,
draag ik jouw dromen in mijn hart
en wens ik de mijne in vervulling.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten