dinsdag 10 februari 2009

de was??????

Het werd dus helemaal niks met die was gisteren.
Ik kreeg bruin water,en daar doe ik geen was mee nee...
PWN gebeld en toen was het wachten en wachten en nog meer wachten om uiteindelijk de was bij mijn moeder in de machine te gooien.Daar heeft de onderbroeken/hemden/handdoeken-was er wel 2:35 uur over gedaan.Ongelofelijk zeg,die 5 kilo was ik er in 20 minuten doorheen en dan hangt het ook al aan de lijn.Wat een verspilling van tijd en wat een herrie.
Ook heb ik daar mijn dorst gelesd,want dat lukt ook niet zo zonder water.
Gelukkig was bij thuiskomst en na een tijdje doorstromen van de kraan het water weer helder.
Alles is weer oke....
maar heb ik dan vandaag DE WAS gedaan?
NEEEEEEEEEEEEEE
ik heb helemaal niks gedaan,zo erg was het zelfs!
ik heb wat bankgehangen en filmpje gekeken(little women) en wat boodschapjes gedaan enzo,verder helemaal niks.
Voelde me wat hijgerig vandaag(benauwd),het was weer zo'n dag,zelfs het loopje naar school was nog teveel van het goede.
En dan is morgen ook nog het prinsessenfeestje van dochterlief...gelukkig viel er eentje af dus de groep is gereduceerd.Nu maar hopen dat ze niet al te wild van de carnaval van school afkomen.Anders is de ramp morgenavond compleet...ow jee en ze moet ook nog naar judo en daar moet ook nog getrakteerd worden...pffffffff....als ik dat allemaal maar niet vergeet.
Gelukkig ben ik niet zo'n moeder die ook met de traktaties nog wil scoren,ze wil chippies en die gaan gewoon al in een voorverpakt zakje en daar doe ik echt geen strikjes op ofzo.Ben daar gek,ik heb wel wat beters te doen dan knutselen.....
De WAS dus!
Hij ligt nog steeds mooi gesorteerd,maar inmiddels wel op de overloop.Vreselijk vind ik dat,al die kleren zo uitgestalt,maar ja,wat moet je ,het moet ergens heen,we wilden wel douchen.
Dus morgen is 'boven' verboden gebied,want de was kan ik ook dan wel vergeten vrees ik;
in de ochtend is het boodschappen halen ,
en dan pannenkoeken bakken ,
en dan feesten ,
en daarna de kinderen de deur uit werken, wat bijkomen, dan hop naar judo, daarna eten,dan even zitten en naar bed....
weg dag,weer geen WAS!
En zo glijdt de week voorbij.
Mijn work-out gaat dus gewoon even niet door(pfffieuw,gelukkig,ik had er al zo weinig zin in)
Volgende week maar weer,nu even niet.Eerst maar uitrusten van het gehijg,dan ga ik laterin de week wel weer verder met mijn werk.Op naar mijn bed!!!!!!
~welterusten~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten