zaterdag 22 november 2008

~slaapkamer~

De kamer van mijn dochter is aan een opknap beurt toe.
Al een tijdje,
ze vraagt er ook al een hele tijd om.
We kwamen hier 4 jaar geleden wonen,het zag er eigenlijk wel netjes uit dus hadden we niet veel gedaan.Haar kamertje werd roze geschilderd en de spullen werden erin gezet.That's it.
Wel heeft ze inmiddels een hoogslaper en is de boel wat verschoven maar de muren zijn nog roze.Ze zijn versierd met mooie prinsessen van haar hand.Net als de deur trouwens,die is ook heel mooi versierd met prinsessen en ballonnen en met stukjes tekst.
Het wordt dus tijd voor iets nieuws.......
Nu hebben wij dat nieuws al een hele tijd geleden bedacht,dus de plannen zijn inmiddels een paar keer ge-update.De prinsessenwensen hebben plaatsgemaakt voor bloemetjes op de muur en de hoogslaper moet eruit voor een bedbank.De deur krijgt een mooi roze schoolbordenverfje zodat ze kan tekenen dat het een lieve lust is.En er moet een kast in worden gemaakt.
Ik heb dus een boel nodig en ik wil het het liefste allemaal voor niks....
nou ja bijna dan,
want helemaal is niet mogelijk natuurlijk.
Dus ga ik op zoek naar planken(want de mijne zijn bij de verhuizing ergens anders beland,ik heb ze nooit meer gezien,en ze waren nog wel gloednieuw) en ik wil louvre deuren voor voor de kast.
En kussentjes voor op het bed.En bakken,of bedlades voor onder het bed en dat mooie bureautje bij ikea vandaan.Want het kamertje is zooo klein dat het een handig ding is zo opklapbaar.
En als laatste een klein stoeltje,gewoon een lief ding.Daar ga ik naar op zoek dus,
ik zal de bak in de gaten houden,je weet maar nooit wat er nog weggegooid wordt.(want ook 4 kastdeurtjes voldoen natuurlijk prima)En ik zal de schroevendraaier in de aanslag houden voor beslag.
Eigenlijk is het wel een leuk idee zo,om te gaan strunen door de stad op zoek naar oud-vuil om de kamer van mijn dochter mee op te knutselen.
Verf heb ik al wat van verzameld,alleen de schoolbordenverf moet ik nog kopen.En behang dat koop ik niet want dat heb ik nog...ze kan veel keuzemogelijkheden maken in dat kleine kamertje van haar.....en anders is er nog J&R,die verkoopt rolletjes voor een paar euro de stuk.Ik ga nml ook de mijne behangen,ik heb al heel mooi behang gezien daar.
Ik wil nml ook wel eens wat anders dan dat witte behang wat er al op zat......
mijn kamer is ook wel eens aan een revisie toe.
Die van zoonlief trouwens ook.
Dus gaan we eerst die van mijn dochter doen,dan die van mijn zoon en daarna die van mij.Ik heb nog wel even wat werk te doen dus,dat is wel duidelijk.Maar dan heb je wel wat.
Nog even voor de herhaling mijn wenslijstje;misschien heeft u nog wat staan wat wel weg mag?
~hout om planken van te maken voor tegen de muur.
~louvre deuren of andere deurtjes.....
~kussentjes.
~een lief stoeltje.
~Dankjewel~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten