zaterdag 15 november 2008

~OOOO kom er eens kijken~



Lang verwacht en toch gekregen,eindelijk is hij er,
de wasmachine die ik zo errug graag wou.Het is een plaatje,een superzuinig gevalletje,een heel kleintje,en jaaaaaaa hij is zonder elektriciteit. Het manuele tijdperk is aangebroken,al een tijdje hier,met de manuele sapcentrifuge en de opwindlampen,en nu heb ik ook de manuele wasmachine.
~WONDERWASH~

klinkt mooi niet waar?
Ik heb hem gisteren natuurlijk gelijk uitgeprobeerd,de 3 wasrekken hangen inmiddels vol. Poeh wat een werk,het was een ware work-out. Dat had ik niet verwacht na de makkies van teilwassen;je laat het een uurtje of wat weken en riedeld er wat in met een stok en klaar,dan gaat het de centrifuge in! Dit is wel andere koek, je moet slingeren,en ook al hoeft het maar een paar minuten,je kan maar een ruime 2 kilo wassen per keer dus de berg die ik nog moest doen was wel een uurtje werk.Een uurtje slingeren dus. Dat bedoel ik.....een ware work-out.
Ga er maar aan staan, ik had het zweet op de bovenlip staan. Hoef ik dus nooit meer naar de sportschool voor cardio/fitness. En ook mijn armspieren hoef ik nooit meer op een of ander apparaat te trainen. Die kipfiletjes die ' wonderwash' ik er gewoon vanaf,en ik krijgt nog een mooie schone was ook! Wat wil ik nog meer!?! Lekker goedkoop op alle fronten.....
En ook niet onbelangrijk, het is ook nog eens goed voor mijn time-management, kan ik weer eens tijd besteden aan wat echt belangrijk is in mijn leven.Want zeg nou zelf, is het niet een beetje gek dat we alles geautomatiseerd doen om dan vervolgens onze uitgespaarde vrije tijd te besteden in een sportzaal omdat we ons zo weinig bewegen? En dat dan vaak ook nog als een verplichting zien , dus eigenlijk helemaal niet zo super maar ja...die kilo' s en dat slappe vel........Kan ik allemaal mooi ondervangen door HET huishouden te doen. Wat nou;ik bent MAAR een huisvrouw. Toevallig is die slimme huisvrouw de wel hele dag aan het sporten en het wordt er nog schoon van ook, dat is wel slim hè? En het kost ook nog eens niks!Denk alleen maar aan het dure abonnement en dan moet je de rest nog,want je kunt niet aankomen met een shirtje uit het jaar nul en een fietsbroekje en een paar gympies zo tussen al die hippe mensen in hun mooie tenuutjes.(en mijn tenuutjes zijn dus uit het jaar nul)
Ik zou tegen iedereen willen zeggen; "neem een wonderwash." Goed voor de armspieren, voor de beenspieren (je moet steeds hurken om het eruit te halen en op te hangen) en goed voor de portemonnee.
...hij was met verzendkosten mee maar 62 euro....
hij verbruikt geen stroom, (elke was ruim een uur stroomverbruik) en het is veel sneller klaar (twee minuten slingeren bij gewoon vieze wasjes)

Zo en nu heb ik genoeg reclame gemaakt  ik ga weer over tot de orde van de dag.
~Ik ga even een wasje draaien :-)~

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten